Thursday, March 22, 2012

ေမွ်ာ္ေနမိတယ္အကုိရယ္

တေန႕ အကိုအေၾကာင္းေတြးရင္း လမ္းေလွ်ာက္ထြက္လာတဲ့ တေန႔ေပါ့ သၾကၤန္သီခ်င္းသံက နားထဲမွာ ၾကားေနရတယ္
♪ ♫ သၾကၤန္ေႏြဦး တူးပို႕တူးပို႕♫ ♪
♫ ♪ တူးမာရဲ႕ေနာ္ဗ်ာ♪ ♫
 အဲေနာက္ ေနာက္လွည္႕မၾကည္႕ပဲ ဆက္လမ္းေလွ်ာက္လာခဲ့တယ္ တေနရာ အေရာက္မွာ လဲသၾကၤန္သီခ်င္းက နားထဲ အလိုလုိ စီးဆင္းလာပါတယ္
♫ ♪ ေခါင္းေလးေမာ့လို႕♪ ♫
♫ ♪ပိေတာက္ဖူးေလးေတြ ပန္ဆင္ထားသူေရ ♪ ♫
ေအာ္ ခုဆို သၾကၤန္ေရာက္ဖို႕ ရက္20 ေလာက္ပဲ လိုေတာ့ပါလားလို႕ စိတ္ထဲေတြးမိပါတယ္
ေအာ္ သၾကၤန္ သၾကၤန္ က်မကို အကိုခြဲခြာ သြားတာဟာ ဒီသၾကၤန္ပဲမလား ဘာလိုလိုနဲ႕ အကိုက်မ ကို ခြဲသြားတာ 3 ႏွစ္ေတာင္ရွိေနပီမဟုတ္လား က်မ ေတြးရင္း မ်က္ရည္ ၀ဲမိပါတယ္...............
လြန္ခဲ့တဲ့ ၅ ရက္ေလာက္က က်မကုိ အဆက္သြယ္ဖ်က္ထားခဲ့ေသာ က်မ အကို(က်မ ခ်စ္သူ)ေပါ့ က်မကို အဆက္သြယ္ဖ်က္ထားတာ ၂ ႏွစ္ေက်ာ္ခဲ့ပီး ခုမွ ဘာလို႕ အဆက္ျပန္သြယ္တာလဲ ခု လာမဲ့ သၾကၤန္မွာ က်မဆီကို ျပန္လာမယ္တဲ့ က်မ ယံုရမလား အကိုရယ္ အကိုကေရာ က်မကို လြန္ခဲ့တဲ့ ၂ ႏွစ္ေက်ာ္က  အကို႕ ကိုယ္ေမ့လုိက္ပါေတာ့တဲ့
အကို႕မွာ ခ်စ္သူ၇ွိတယ္တဲ့ က်မ မေျဖသာခဲ့ပါဘူး ဒါေပမဲ့လဲ က်မ ကခ်စ္ေန၇ရင္ပီးေရာဆို က်မ အကိုကုိယ္ခြင့္လြတ္ခဲ့တယ္ေနာ္ ........ခုမွ ဘာသေဘာလဲ အကိုရယ္ က်မကိုေနာက္ထပ္ ဒါဏ္ရာေတြ ထပ္ေပးမလို႕လား က်မေတြးရင္း လမ္းေလွ်ာက္ေနတယ္...
က်မေၾကာက္ေနမိပီ အကိုရယ္ပီးေတာ့ စိုးရိမ္တယ္ ဘာလို႕လဲ ဆုိေတာ့ က်မကို ဒါဏ္ရာေတြ ထပ္ေပးမွာကိုပဲ အကိုရယ္.....
ေတြး၇င္း ဟိုးအရင္၅ ႏွစ္ေလာက္တုန္းကစေတြ႕ပီး ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ၾကပံုကို ျပန္ပီး စိတ္ေရာက္ေနျပန္မိတယ္..
က်မတုိ႕ စေတြ႕တဲ့ ဒီဇင္ဘာလရဲ႕ ႏွင္းေဖြးေဖြးေတြက်ေနတဲ့ ခရစ္စမ္ညေလးမွာေပါ့......... သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ အတူအျပင္ထြက္ပီးလမ္းေလွ်ာက္ထြက္တဲ့ ညတညမွာ က်မ အကို႕ကိုယ္ စေတြ႕ခဲ့ပါတယ္ အကိုရဲ႕ ခင္မင္မူအတြက္ လက္ေဆာင္ေပးခဲ့တဲ့ အရုပ္ေလးကို က်မ ပထမ ရရွိခဲ့တယ္ က်မ ေပ်ာ္၇ႊင္ခဲ့တယ္ အကိုရယ္ ပီးေတာ့ အကိုရဲ႕ အၾကည္႕စူးစူးရဲ႕ေအာက္ကလဲ က်မ ရုန္းမထြက္ႏုိင္ခဲ့ဘူး..........ေလ ဒီလိုနဲ႕ ခင္မင္မူက စခဲ့တဲ့ သံေယာဇဥ္က မေသးခဲ့ပါဘူး အကိုရယ္................ ေမြးေန႕ေမြးရက္ေမးေတာ့ က်မက အမွန္ေျဖခဲ့ပီး အကိုက က်မကို ညာ္ခဲ့တယ္ေနာ္ က်မ မွာ အကို႕ကိုယ္ မညာခဲ့ပါဘူး အသက္ငယ္မယ္ထင္ခဲ့တဲ့ အကိုက
တကယ္ေတာ့ က်မ ထက္ လပိုင္း အနည္းငယ္ႀကီးခဲ့တယ္ေနာ္ ................ဒီလိုနဲ႕
က်မတုိ႕ ေဖေဖာ္၀ါရီလ အတြင္းမွာပဲ ခ်စ္သူေတြျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္ေနာ္ က်မ ကို အကိုက အရမ္းဂရုစိုက္ခဲ့တယ္......ေပ်ာ္ရႊင္စရာ စကားေတြနဲ႕ က်မ ကုိေပ်ာ္ေစခဲ့တယ္ေနာ္........
အဲဒီေနာက္ပိုင္းမွာလဲ က်မတို႕ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေတြနဲ႕ပဲ တစ္ရက္ပီးတစ္ရက္ တလပီးတလ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ျဖက္သန္းခဲ့တယ္ေလ.....................
ေနာက္ခ်စ္သူျဖစ္ပီး ၂ ႏွစ္အၾကာမွာေတာ့ အကိုက်မကိုအေၾကာင္းျပခ်က္တခုပဲေျပာပီး ခြဲခြာသြားခဲ့တယ္.......... သူကေျပာတယ္ သူမွာေနာက္ထပ္ ခ်စ္သူတေယာက္ ရေနပီတဲ့ေလ
က်မဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ အဲေနာက္သူက်မကို ခြဲပီး က်မတို႕ၿမိဳ႕ေလးကေန ထြက္သြားပါတယ္
ခုေတာ့ က်မဆီကို ဆက္သြယ္လာပါတယ္ ခုႏွစ္သၾကၤန္ကိုအကိုျပန္လာမယ္တဲ့ အကိုရယ္ က်မေစာင့္ေနပါ့မယ္ ျဖစ္ခဲ့သမွ်ေတြကို ခြင့္လြတ္ပါေနာ္တဲ့ က်မ ဘယ္လိုဆံုးဖ်က္ရမလဲ ဒါေပမဲ့စဥ္းစားေတြးၾကည္႕တဲ့ အခါမွာ ခုထိ က်မ အကို႕ကိုယ္ခ်စ္ေနတုန္းဆိုတာပါပဲ က်မအကို႕ကိုယ္ေစာင့္ေနမယ္ေနာ္အကို သၾကၤန္မွေတြ႕မယ္ေနာ္အကို..........အကိုတကယ္ပဲ မညာပဲ အကို တကယ္သၾကၤန္မွာ ဆက္ဆက္လာပါေစလို႕ စိတ္ထဲမွာ စုေတာင္းေနမိတယ္အကိုရယ္............ပီးေတာ့ က်မကိုလဲအ၇င္ကထက္တုိးပီး ျပန္ခ်စ္ႏုိင္ပါေစလုိ႕ က်မ စုေတာင္းေနမိတယ္ အကိုရယ္...............

No comments:

Post a Comment